66122
Book
In basket
Wypożyczalnia: można wypożyczyć sygn. W-1105/3 - W-1105/14; Zarezerwuj egzemplarz (12 egz.)
Czytelnia: tylko na miejscu sygn. W-1105/1 Czyt. - W-1105/2 Czyt.; (2 egz.)
Bibliografia strony 93-96.
Zawiera: Elementy historyczne pedagogiki -- O niektórych aspektach psychologii i inteligencji dziecka -- O niektórych współczesnych zagadnieniach wychowania.
Streszczenie: Teksty zamieszczone w monografii stanowią tylko szkice; każdy z nich mógłby zostać potraktowany znacznie obszerniej i dogłębniej. (...) Rozdział pierwszy dotyczy historycznych przesłanek dyskursu pedagogicznego. Czego i jak nauczano w starożytnych Chinach, Indiach, na Bliskich Wschodzie czy w Grecji? Rozdział drugi odnosi się do świata wewnętrznego dziecka. Jak postrzega ono świat? Jak rozwija się jego świadomość dobra i zła? Czym jest temperament, charakter, osobowość, inteligencja, emocja, inteligencja emocjonalna? Na ile te struktury są wrodzone, a na ile nabyte? W rodziale trzecim podjęto niektóre współczesne problemy wychowania i kształcenia. Jakie są idee przewodnie Nowego Wychowania? Jak nowe media (telewizja, internet, telefonia komórkowa) wpływają na zdolność myślenia młodzieży? Na czym polega myślenie? Czy uczniowie czują się w szkole bezpiecznie i ją lubią? (opis za autorem)
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W-1105/14, W-1105/13, W-1105/12, W-1105/11, W-1105/10, W-1105/9, W-1105/8, W-1105/7, W-1105/6, W-1105/5, W-1105/4, W-1105/3 (12 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. W-1105/2 Czyt., W-1105/1 Czyt. (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 93-96.
Formatted contents note
Elementy historyczne pedagogiki -- O niektórych aspektach psychologii i inteligencji dziecka -- O niektórych współczesnych zagadnieniach wychowania.
Summary, etc.
Teksty zamieszczone w monografii stanowią tylko szkice; każdy z nich mógłby zostać potraktowany znacznie obszerniej i dogłębniej. (...) Rozdział pierwszy dotyczy historycznych przesłanek dyskursu pedagogicznego. Czego i jak nauczano w starożytnych Chinach, Indiach, na Bliskich Wschodzie czy w Grecji? Rozdział drugi odnosi się do świata wewnętrznego dziecka. Jak postrzega ono świat? Jak rozwija się jego świadomość dobra i zła? Czym jest temperament, charakter, osobowość, inteligencja, emocja, inteligencja emocjonalna? Na ile te struktury są wrodzone, a na ile nabyte? W rodziale trzecim podjęto niektóre współczesne problemy wychowania i kształcenia. Jakie są idee przewodnie Nowego Wychowania? Jak nowe media (telewizja, internet, telefonia komórkowa) wpływają na zdolność myślenia młodzieży? Na czym polega myślenie? Czy uczniowie czują się w szkole bezpiecznie i ją lubią? (opis za autorem)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again