68740
Book
In basket
Media publiczne w Polsce / Krzysztof Tenerowicz. - Warszawa : Difin, 2018. - 292 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 274-285.
Zawiera: Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju mediów - podstawy teoretyczne // Media jako przedmiot finansowania // Finansowanie mediów publicznych w wybranych krajach UE // Organizacja i finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle wybranych krajów UE // Koncepcje rozwiązań w zakresie finansowania mediów publicznych w Polsce // Konsekwencje kryzysu finansowania nadawców publicznych w Polsce w okresie 2012-2018 i perspektywy na przyszłość.
Publikacja dofinansowana ze środków Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Streszczenie: Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku. [za Wydawcą]
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. I-21568 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-21566/Czyt. (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 274-285.
Formatted contents note
Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju mediów - podstawy teoretyczne // Media jako przedmiot finansowania // Finansowanie mediów publicznych w wybranych krajach UE // Organizacja i finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle wybranych krajów UE // Koncepcje rozwiązań w zakresie finansowania mediów publicznych w Polsce // Konsekwencje kryzysu finansowania nadawców publicznych w Polsce w okresie 2012-2018 i perspektywy na przyszłość.
Summary, etc.
Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku. [za Wydawcą]
Funding information note
Publikacja dofinansowana ze środków Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again