68740
Książka
W koszyku
Media publiczne w Polsce / Krzysztof Tenerowicz. - Warszawa : Difin, 2018. - 292 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 274-285.
Zawiera: Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju mediów - podstawy teoretyczne // Media jako przedmiot finansowania // Finansowanie mediów publicznych w wybranych krajach UE // Organizacja i finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle wybranych krajów UE // Koncepcje rozwiązań w zakresie finansowania mediów publicznych w Polsce // Konsekwencje kryzysu finansowania nadawców publicznych w Polsce w okresie 2012-2018 i perspektywy na przyszłość.
Publikacja dofinansowana ze środków Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Streszczenie: Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku. [za Wydawcą]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I-21568 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-21566/Czyt. (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 274-285.
Uwaga dotycząca zawartości
Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju mediów - podstawy teoretyczne // Media jako przedmiot finansowania // Finansowanie mediów publicznych w wybranych krajach UE // Organizacja i finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle wybranych krajów UE // Koncepcje rozwiązań w zakresie finansowania mediów publicznych w Polsce // Konsekwencje kryzysu finansowania nadawców publicznych w Polsce w okresie 2012-2018 i perspektywy na przyszłość.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku. [za Wydawcą]
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana ze środków Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej