68785
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony 178-187.
Zawiera: Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych // Aspekty teoretyczne public relations // Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne // Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym // Zagrożenia związane z kreowaniem image'u w polityce // Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce.
Streszczenie: Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze. [za Wydawcą]
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. I-21590 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-21588 [magazyn] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony 178-187.
Formatted contents note
Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych // Aspekty teoretyczne public relations // Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne // Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym // Zagrożenia związane z kreowaniem image'u w polityce // Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce.
Summary, etc.
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze. [za Wydawcą]
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again