Form of Work
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(15)
Artykuły
(11)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Status
only on-site
(29)
available
(15)
Branch
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(29)
Author
Majkowska Aneta
(3)
Stawnicka Jadwiga
(3)
Grabowska-Lepczak Izabella
(2)
Kaczmarczyk Barbara
(2)
Młynarek Patrycja
(2)
Przybyszewski Marcin
(2)
Socha Robert
(2)
Stachowicz Anna
(2)
Tryboń Monika
(2)
Wiśniewski Bernard (wojskowość)
(2)
Zych Jan
(2)
Al-Mufti Nadig Monika
(1)
Al-Qudach Kamal A.M
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Biel Dariusz
(1)
Chodowska Aneta
(1)
Coombs W. Timothy
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Fearn-Banks Kathleen
(1)
Fink Steven
(1)
Fisher Martin
(1)
Gałka Marcin
(1)
Gikiewicz Magdalena
(1)
Giles David A
(1)
Gmurek Monika
(1)
Golly Renata
(1)
Gromek Paweł
(1)
Główka Mariola
(1)
Hartley Kate
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Holladay Sherry J
(1)
Howitt Arnold M
(1)
Hryszkiewicz Dominik
(1)
Ireland Carol
(1)
Jaworowska Mirosława
(1)
Jordan-Meier Jane
(1)
Jraistat Luai Eid
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Krawczyk Dorota
(1)
Kuk Enikő
(1)
Larkin Judy
(1)
Leonard Herman B "Dutch"
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Maddams Joanne
(1)
McKinzie Kirk
(1)
Mitek Tadeusz
(1)
Moore Simon
(1)
Młudzik Krzysztof
(1)
Nepelski Mariusz
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Paczuska-Jałowińska Bożena
(1)
Pamrowski Wojciech
(1)
Pryszczepko Anna
(1)
Prędecka Anna
(1)
Pántya Péter
(1)
Rawska Sylwia
(1)
Regester Michael
(1)
Roguski Eugeniusz Wojciech
(1)
Rostek Katarzyna
(1)
Ryan Barbara
(1)
Salman Sawalha Ihab Hanna
(1)
Sandman Peter M
(1)
Seymour Mike
(1)
Sideris Elżbieta
(1)
Skorupski Mikołaj
(1)
Smolarkiewicz Marcin Mieczysław (1974- )
(1)
Szczech Marek
(1)
Sędrowicz Daria
(1)
Sławińska Teresa
(1)
Tomczuk Łukasz
(1)
Tylek Dariusz
(1)
Urych Ilona
(1)
Veccvhi Gregory
(1)
Williams Geoffrey
(1)
Wiśnicki Jarosław
(1)
Wiśniewski Michał (ekonomia)
(1)
Wolanin Jerzy
(1)
Wróblewski Dariusz
(1)
Zając Radosław (zarządzanie)
(1)
Świerczyńska-Głownia Weronika
(1)
Year
2020 - 2021
(6)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(12)
Country
Poland
(36)
United Kingdom
(4)
Various places
(3)
United States
(3)
Language
Polish
(33)
English
(13)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Subject
Zarządzanie kryzysowe
(24)
Sytuacje kryzysowe
(23)
Komunikacja kryzysowa
(12)
Komunikacja społeczna
(12)
Public relations
(12)
Komunikacja
(9)
Środki masowego przekazu
(8)
Psychologia
(6)
Katastrofy
(4)
Negocjacje
(4)
Planowanie kryzysowe
(3)
informatyzacja
(3)
komunikacja masowa
(3)
systemy informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo
(2)
Internet
(2)
Ochrona ludności
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Współdziałanie służb
(2)
Zachowania ludzi
(2)
cybernetyka
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
Akcja ratownicza
(1)
Akcja ratowniczo-gaśnicza
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
COVID-19
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Finanse
(1)
Informacja
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Powódź
(1)
Proces decyzyjny
(1)
Programy komputerowe
(1)
Ratownictwo
(1)
Reagowanie kryzysowe
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Socjologia
(1)
Straż pożarna
(1)
Stres
(1)
Szkoły (budynki)
(1)
Terroryzm
(1)
Tłum
(1)
Wojna
(1)
Współpraca międzynarodowa
(1)
Wypadki drogowe
(1)
Zabezpieczenie operacyjne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
hotele
(1)
informacja masowa
(1)
języki obce
(1)
kryzys
(1)
panika
(1)
pomoc medyczna
(1)
technologia
(1)
technologia informacyjna
(1)
tunele
(1)
zagrożenia nadzwyczajne
(1)
zagrożenie
(1)
Łączność
(1)
Łączność satelitarna
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Azja
(1)
Jordania
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Genre/Form
Praca dyplomowa
(9)
Podręcznik
(6)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Raport z badań
(1)
Studium przypadku
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
46 results Filter
No cover
Article
In basket
Bibliogr. 98 poz., tab., zał.
Tł.tyt.: Zarządzanie kryzysowe i katastrofą w hotelach w Jordanii: praktyki i konwersacje międzykulturowe
Celem badań było rozpoznanie głównego ryzyka w hotelach Jordanii podczas sytuacji kryzysowych lub katastrof. Zbadano narzędzia zarządzania ryzykiem przystosowane do jordańskich hoteli oraz czyniki kulturowe wpływające na zarządzanie kryzysowe w hOTELACH.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-13577 [magazyn] (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Wykorzystanie mediów społecznościowych i komunikacji mobilnej w zarządzaniu kryzysowym / Jan Zych, Marcin Przybyszewski, Anna Stachowicz, Patrycja Młynarek // W: Organizacje bezpieczeństwa publicznego wobec wyzwań zarządzania kryzysowego w Polsce / red. Jan Zych. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016. - s. 201-214 SGSPk0022500.01.
Sygn. IBC 2129
No cover
Article
In basket
Wykorzystanie smartfonów w zarządzaniu kryzysowym / Jan Zych, Marcin Przybyszewski, Anna Stachowicz, Patrycja Młynarek // W: Organizacje bezpieczeństwa publicznego wobec wyzwań zarządzania kryzysowego w Polsce / red. Jan Zych. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016. - s. 193-200 SGSPk0022500.01.
Sygn. IBC-2129
No cover
Manuscript
In basket
BRAK ZGODY NA WGLĄD DO PRACY
Praca na CD
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 77-83.
Streszczenie: Celem niniejszej pracy była analiza i ocena funkcjonowania SZK w m. st. Warszawa w kontekście występujących zagrożeń. W pierwszym rozdziale pracy przedstawiono pojęcia związane z zarządzaniem kryzysowym, specyfikę zarządzania kryzysowego oraz dokonano analizy faz i zasad zarządzania kryzysowego a także potencjalnych zagrożeń wywołujących sytuacje kryzysowe. W rozdziale drugim dokonano analizy SZK m. st. Warszawy z wyszczególnieniem zadań poszczególnych podmiotów realizujących zadania z zakresu zarządzania kryzysowego, a także przedstawiono i przeanalizowano zdarzenia o znamionach kryzysowych, które miały miejsce w stolicy w ostatnich latach. Rozdział trzeci był analizą badań przeprowadzonych wśród podmiotów zajmujących się reagowaniem podczas wystąpienia sytuacji kryzysowych. W niniejszej pracy zastosowano metody teoretyczne (przegląd, analizę i syntezę aktów prawnych oraz piśmiennictwa dotyczącego procesu zarządzania kryzysowego) oraz empiryczne (badania sondażowe w postaci ankiety on-line). Przeprowadzone rozważania pozwoliły na wyciągnięcie wniosków, iż. SZK m. st. Warszawy jest efektywny, uwzględniający problematykę zapobiegania powstawania sytuacji kryzysowych oraz ich likwidacji, a przygotowanie podmiotów uczestniczących w procesie zarządzania kryzysowego stoi na wysokim poziomie. [Streszczenie Autora]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-17126 [magazyn] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-16623/CD [magazyn] (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Podstawowe techniki współpracy i porozumiewania się służb ratowniczych podczas akcji gaśniczej.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-9083/CD [magazyn], PD-9083 [magazyn] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., indeks.
Streszczenie: Książka opisuje strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Autor zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata . Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-892, IBC-891 (2 egz.)
No cover
Article
In basket
Information seeking in a flood / Barbara Ryan // Disaster Prevention and Management. An International Journal. - 2013/3 Vol. 22 s.229-242.
Bibliogr. 48 poz., tab.
Tł.tyt.: Szukanie informacji podczas powodzi
Celem artykułu jest zbadanie wiedzy jak ludzie informują się podczas powodzi i czego ono oczekują.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-7466/CD [magazyn], PD-7466 [magazyn] (2 egz.)
No cover
Article
In basket
Komunikowanie kryzysowe / Tadeusz Mitek // Przegląd Obrony Cywilnej. - 2011/7-8 s.46-49.
Informacja i komunikacja jako ważny element zarządzania w sytuacjach kryzysowych
No cover
Book
In basket
Tł. tyt.: Reakcja na zagrożenia w społeczeństwie: tworzenie strategii dotyczących powszechnej informacji o nadchodzącym niebezpieczeństwie
Streszczenie: Autor jest specjalistą w dziedzinie komunikacji w sytuacjach podwyższonego ryzyka. Podstawowe zagadnienia omówione w książce: informowanie ludzi na temat zachowania się na wypadek katastrofy lub innych zagrożeń; sposoby powiadamiania o zagrożeniach; metody zapobiegania panice; sposoby zapobiegania stresowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-15882 [magazyn] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia po każdym rozdziale.
Streszczenie: W książce poruszono zagadnienia dotyczące wspólnych przedsięwzięć składających się na bezpieczeństwo terenów przygranicznych, rozwiązań międzyinstytucjonalnych oraz informacji w sytuacjach kryzysowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-2465, IBC-2464 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-2463 [magazyn] (1 egz.)
No cover
Manuscript
In basket
Praca na CD
Bibliografia, netografia, wykaz norm i aktów prawnych na stronach 87-91.
Streszczenie: Jedną z ważniejszych ról mediów jest rola informacyjna. Dzięki danym podawanym przez środki masowego przekazu społeczeństwo dowiaduje się o ważnych wydarzeniach, które miały lub będą miały miejsce w Polsce i na świecie. Media także uczą, dają rozrywkę i bawią. Informacje przekazywane przez środki masowego przekazu nie zawsze jednak odzwierciedlają rzeczywistość. W prasie, telewizji i Internecie zamieszczane są nieraz wiadomości nieprawdziwe i przekłamane, nierzadko przekręcone i wyolbrzymione. Media wywierają więc także duży wpływ na postawę i światopogląd człowieka. W sytuacjach zagrożenia media odgrywają bardzo znaczącą rolę. Szybkość przekazywania informacji, ich częsta aktualizacja sprawia, że są one traktowane jako główne źródło podawania danych. Dobrym medium w sytuacjach zagrożenia jest zwłaszcza Internet. W przypadku wystąpienia niebezpiecznych sytuacji ludzie oczekują wiadomości na temat przyczyny jej wystąpienia, o osobach poszkodowanych lub możliwościach niesienia pomocy. Social media są w tym przypadku nieocenione. Celem pracy było przedstawienie jaką rolę pełnią media w sytuacjach kryzysowych. Postarano się o ukazanie ich zakresu działania w różnych przypadkach, a także o wskazanie formy współpracy z mediami po ustaniu sytuacji kryzysowej. Analiza przeprowadzonych badań ankietowych pozwoliła na zrealizowanie założonego celu. [Streszczenie Autorki]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-17089 [magazyn] (1 egz.)
Book
In basket
Risk issues and crisis management in public relations : a casebook of best practice / Michael Regester, Judy Larkin. - Fourth edition. - London ; Philadelphia : Kogan Page, 2005. - xvii, [i], 245 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(PR in Practice Series)
Księgozbiór czytelni: : Zarządzanie kryzysowe
Bibliografia, netografia strony 233-235.
Indeks.
Zawiera: Outside-in thinking // Issues management defined // Planning an issues management programme - an issues management model // CSR: the new moral code for doing business // An issue ignored is a crisis ensured // Implementing an issues management programme // So it hits the fan - now what? // Perception is the reality // The media in crisis situations // The legal perspective // Planning for the unexpected // Crisis communications management.
Streszczenie: In this book, Michael Regester and Judy Larkin outline a comprehensive approach to managing situations that may turn into crises and handling crises once they occur. Their proposition is that it is impossible to live without risk and, therefore, it is important that organizations are in constant dialogue with all the stakeholders with whom they operate. This means that lines of communication must be open, regularly evaluated and that a basis for understanding needs to be established. The authors go on to define issues and how they can be managed and, critically, who should be responsible for issues management. They discuss in detail the issues lifecycle, from the point at which an issue is just a potential, right through to its development into a crisis, when it is either resolved or left to lie dormant and pop up at some later stage. [ze Wstępu]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-2844/Czyt. (1 egz.)
Book
In basket
Księgozbiór czytelni: : Zarządzanie kryzysowe
Bibliografia, netografia na stronach 153-157.
Zawiera: Kontekst sytuacyjny: procesy komunikacji oraz zarządzanie wiedzą w działaniach planistycznych i ratowniczych // Podejście klasyczne: Model organizacji procesu zarządzania wiedzą // Podejście zintegrowane: Model organizacji procesu komunikacji i zarządzania wiedzą // Rozwój podejścia zintegrowanego: Metodyka wykorzystania danych w planowaniu cywilnym i raportowaniu kryzysowym // Doskonalenie podejścia zintegrowanego: Model oceny i doskonalenia systemu zarządzania komunikacją i wiedzą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-3122, IBC-3121 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-3120/Czyt. (1 egz.)
Book
In basket
Księgozbiór czytelni: : Bezpieczeństwo
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Streszczenie: Autorzy opracowania - wykorzystując interdyscyplinarną wiedzę i doświadczenie - wskazują jak ważne jest zdobycie wiedzy na temat elementarnych zagadnień związanych z postrzeganiem otaczającego świata, jego interpretacją, odbiorem i przetwarzaniem informacji, wydawaniem ocen, podejmowaniem decyzji oraz przejawianiem zachowań, a także społecznych uwarunkowań obszarów ludzkiej egzystencji, które są istotne dla trwania i rozwoju jednostki, grupy, społeczeństwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-2397, IBC-2396 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-2395/Czyt. (1 egz.)
Book
In basket
Księgozbiór czytelni: : Bezpieczeństwo
Bibliografia, netografia na stronach 242-249.
Zawiera: Zarządzanie sytuacją kryzysową a środki masowego przekazu // Funkcje środków masowego przekazu // Mechanizmy działania środków masowego przekazu.
Streszczenie: Monografia jest udaną próbą przedstawienia wpływu współczesnej informacji i mass mediów na kreowanie rzeczywistości i jej wpływu na zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Autor szczegółowo i precyzyjnie opisuje wpływ i siłę oddziaływania mediów masowych na kształtowanie świadomości o zagrożeniach ze szczególnym uwzględnieniem działań terrorystycznych, wykazując ścisłe i logiczne związki między zachodzącymi zmianami a wykorzystaniem mass mediów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-2825, IBC-2824 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-2823/Czyt. (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Zawiera: Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów // Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek // Problem spadającego zaufania w obliczu fałszywych wiadomości // Komu można ufać? Wzorst popularności influencerów a podupadające media tradycyjne // "To oburzające! To skandal!" Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych // "Chcę to mieć na już". Zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresowym // Profil trolla: kim są trollw i jak je okiełznać // Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki // Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowym // Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem // Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem // Hydra mediów społecznościowych: zasdy przejrzystości a zatajanie informacji w zarządzaniu kryzysem // Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte z działań antykryzysowych pięciu dużych firm // Kluczowa rola prawdomówności w zarządzaniu kryzysem i reputacją // Odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały // Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej // Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie waszego zespołu na kryzysowe wyzwania // Co mają do powiedzenia influencerzy specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki // Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu // Pokazywanie ludzkiej strony oraz okazywanie empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę to ma znaczenie, a kiedy to są tylko puste słowa // Od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu // Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze Scottem Guthriem // Rola technologi w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie analityki predykccyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek // Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów).
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-3252, IBC-3251, IBC-3066, IBC-3065 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-3064/Czyt. (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again