Form of Work
Publikacje naukowe
(42)
Książki
(38)
Artykuły
(22)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Status
only on-site
(64)
available
(27)
Branch
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(64)
Author
Szewczyk Joanna
(27)
Gromek Paweł
(4)
Kierzkowski Karol
(4)
Brandt Sławomir
(3)
Gikiewicz Magdalena
(3)
Wolanin Jerzy. (1950-
(3)
Wróbel Rafał
(3)
Dobrowolski Ryszard
(2)
Duralski Dominik
(2)
Gawroński Sławomir
(2)
Grabowska-Lepczak Izabella
(2)
Janowski Marcin
(2)
Larkin Judy
(2)
Lipiński Stanisław
(2)
Majkowska Aneta
(2)
Regester Michael
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Wojakowska Monika
(2)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Biały Ivetta
(1)
Bralewski Adrian
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Chrzęstek Jacek (1964- )
(1)
Coombs W. Timothy
(1)
Cybulska Joanna
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Damjanov Vladimir
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Egiert Roland
(1)
Fearn-Banks Kathleen
(1)
Fink Steven
(1)
Frątczak Paweł
(1)
Gielnicka Izabella
(1)
Gielsa Krzysztof
(1)
Golly Renata
(1)
Gołębiewski Tomasz
(1)
Griffin Andrew
(1)
Grzyb Krzysztof
(1)
Guzek Tomasz
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Główka Mariola
(1)
Hartley Kate
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Holladay Sherry J
(1)
Hryszkiewicz Dominik
(1)
Jagodziński Karol
(1)
Jakubowski Marcin
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jordan-Meier Jane
(1)
Kacała Tomasz
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kajdasz Zygmunt
(1)
Kanash Tatsiana
(1)
Kita Tomasz
(1)
Klim Emilia
(1)
Koc Dariusz
(1)
Koliński Dariusz
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kozlowski Przemysław
(1)
Krawczyk Dorota
(1)
Kuncewicz Agnieszka
(1)
Kurowski Hubert
(1)
Lidwa Witold
(1)
Marzeion Joachim
(1)
Matras Jakub
(1)
Maziarz Witold
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawski Marcin
(1)
Mroczko Franciszek
(1)
Mucha Sławomir
(1)
Nepelski Mariusz
(1)
Nowakowski Jacek
(1)
Oblińska Kornelia
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piasecka Paulina
(1)
Piasecki Krzysztof
(1)
Pietrzak-Krekora Jolanta
(1)
Piringer Pete
(1)
Plak Waldemar
(1)
Podobas Izabela
(1)
Podraza Urszula
(1)
Pożarski Maciej
(1)
Prędecka Anna
(1)
Rozgoński Tomasz
(1)
Sasiela Jacek
(1)
Schroeder Maciej (1949- )
(1)
Skorupski Mikołaj
(1)
Sobek Piotr
(1)
Socha Robert
(1)
Sokołowska Tatiana
(1)
Soliński Robert
(1)
Sosnowska Marlena
(1)
Sołocha Barbara
(1)
Stadnik Robert
(1)
Stromski Zbigniew
(1)
Stępak Józef
(1)
Sulima Karol
(1)
Szczech Marek
(1)
Year
2020 - 2022
(4)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(10)
Country
Poland
(90)
Various places
(3)
United Kingdom
(2)
United States
(1)
Language
Polish
(88)
English
(8)
Audience Group
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Public relations
(96)
Środki masowego przekazu
(46)
Państwowa Straż Pożarna
(29)
Organizacja straży pożarnych
(12)
Sytuacje kryzysowe
(12)
Zarządzanie kryzysowe
(12)
Komunikacja społeczna
(11)
Komunikacja
(8)
Komunikacja kryzysowa
(5)
marketing
(5)
Klęski żywiołowe
(4)
Ratownictwo
(4)
Socjologia
(4)
Służby mundurowe
(4)
Zarządzanie
(4)
Akcja ratownicza
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
media
(3)
Akcja ratowniczo-gaśnicza
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo pożarowe
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(2)
Infrastruktura krytyczna
(2)
Internet
(2)
Katastrofy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Planowanie kryzysowe
(2)
Powódź
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
instytucje
(2)
kryzys
(2)
podręcznik
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analiza ryzyka
(1)
Badania pożarnicze
(1)
Bezpieczeństwo cywilne
(1)
Biblioteki
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Dochodzenie popożarowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dowodzenie
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka
(1)
Historia pożarnictwa
(1)
Innowacje
(1)
Instalacje i urządzenia przeciwpożarowe
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kierzkowski, Karol
(1)
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy
(1)
Kultura bezpieczeństwa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Metody badawcze
(1)
Nauki o bezpieczeństwie
(1)
Ochrona ludności
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Pożarnictwo
(1)
Pożary - rozpostrzeżanie się
(1)
Proces decyzyjny
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reagowanie kryzysowe
(1)
Reklama społeczna
(1)
Społeczeństwo wiedzy
(1)
System obronny państwa
(1)
Techniczne systemy zabezpieczeń
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wojsko
(1)
Współdziałanie służb
(1)
Współpraca krajowa
(1)
Wypadki drogowe
(1)
Wyposażenie
(1)
Zabezpieczenie przeciwpowodziowe
(1)
Zachowania ludzi
(1)
Zagrożenia cywilizacyjne
(1)
Zagrożenia epidemiologiczne
(1)
Zagrożenia spowodowane przez człowieka
(1)
Zarządzanie bezpieczeństwem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
akcja poszukiwawczo-ratownicza
(1)
bezpieczeństwo powszechne
(1)
działania informacyjne
(1)
film pożarniczy
(1)
górnictwo
(1)
informacja
(1)
informacja masowa
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja masowa
(1)
konferencje
(1)
kopalnie
(1)
monitoring
(1)
pedagogika
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Subject: place
Bułgaria
(1)
Genre/Form
Praca dyplomowa
(32)
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Raport z badań
(1)
Studium przypadku
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(8)
Zarządzanie i marketing
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
96 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-14327/CD [magazyn] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony 178-187.
Zawiera: Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych // Aspekty teoretyczne public relations // Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne // Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym // Zagrożenia związane z kreowaniem image'u w polityce // Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce.
Streszczenie: Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze. [za Wydawcą]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. I-21590 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-21588 [magazyn] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-13107/CD [magazyn] (1 egz.)
Book
In basket
Ind.
Tł.tyt.: Zagadnienia dotyczące ryzyka i zarządzania kryzysowego
Streszczenie: Napisana prostym stylem książka jasno pokazuje w jaki sposób sytuacja kryzysowa może być zażegnana bez zbędnych strat i zniszczeń. Pokazano procedury działania w czasie zarządzania sytuacją kryzysową. Opracowanie przeznaczone dla specjalistów ds.: zarządzania i komunikacji, public relations i studentów public relations.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-220, IBC-219, IBC-218, IBC-217, IBC-216 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-195 [magazyn] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-10991/CD [magazyn] (1 egz.)
Book
In basket
Księgozbiór czytelni: : Zarządzanie kryzysowe
Indeks.
Zawiera: Media, crisis, and new reporting tools // Stages of a crisis // Spokespeople - speed matters and perception is everything // Media interviews - rules of engagement in a crisis // Communication - rules and tools.
Tekst w języku angielskim.
Streszczenie: From the Japanese tsunami and the Egyptian revolution to the Haitian earthquake and the Australian floods, social media has proven its power to unite, coalesce, support, champion, and save lives. Presenting cutting-edge media communication solutions, The Four Stages of Highly Effective Crisis Management explains how to choose the appropriate language and media outlet to properly convey your message during and after a crisis. Unveiling the secrets of how to manage the media in a crisis, the book examines how rapidly evolving social media and Web 2.0 technologies have changed the crisis management landscape. It illustrates the four distinct stages of media reporting during a crisis and details the information that must be provided. [za Wydawcą]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-2836/Czyt. (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-14528/CD [magazyn] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-12091/CD [magazyn] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., indeks.
Streszczenie: Książka opisuje strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Autor zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata . Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-892, IBC-891 (2 egz.)
Book
In basket
Streszczenie: Monografia dotyczy problematyki związanej z wizerunkiem i komunikacją w polskich służbach mundurowych.

Powiązane rekordy:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-20324/Czyt. (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PD-9488/CD [magazyn], PD-9488 [magazyn] (2 egz.)
Book
In basket
Risk issues and crisis management in public relations : a casebook of best practice / Michael Regester, Judy Larkin. - Fourth edition. - London ; Philadelphia : Kogan Page, 2005. - xvii, [i], 245 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(PR in Practice Series)
Księgozbiór czytelni: : Zarządzanie kryzysowe
Bibliografia, netografia strony 233-235.
Indeks.
Zawiera: Outside-in thinking // Issues management defined // Planning an issues management programme - an issues management model // CSR: the new moral code for doing business // An issue ignored is a crisis ensured // Implementing an issues management programme // So it hits the fan - now what? // Perception is the reality // The media in crisis situations // The legal perspective // Planning for the unexpected // Crisis communications management.
Streszczenie: In this book, Michael Regester and Judy Larkin outline a comprehensive approach to managing situations that may turn into crises and handling crises once they occur. Their proposition is that it is impossible to live without risk and, therefore, it is important that organizations are in constant dialogue with all the stakeholders with whom they operate. This means that lines of communication must be open, regularly evaluated and that a basis for understanding needs to be established. The authors go on to define issues and how they can be managed and, critically, who should be responsible for issues management. They discuss in detail the issues lifecycle, from the point at which an issue is just a potential, right through to its development into a crisis, when it is either resolved or left to lie dormant and pop up at some later stage. [ze Wstępu]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-2844/Czyt. (1 egz.)
Book
In basket
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 92)
Bibliografia przy pracach.
Zawiera: Wykorzystanie teorii zasobowej w praktyce i teorii zarządzania bibliotekami // Zarządzanie kapitałem ludzkim // Komunikacja i relacje // Kształtowanie wizerunku i zarządzanie marką biblioteki // Innowacyjność i zarządzania zmianami w bibliotekach // Zarządzanie nowymi technologiami, obsługa procesów.
Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański
Streszczenie: W kontekście funkcjonowania instytucji bibliotecznych można wyszczególnić wiele rodzajów zasobów niematerialnych, które w nich funkcjonują i mogą być wykorzystywane w celu podnoszenia sprawności organizacyjnej oraz zwiększania atrakcyjności usług. Każda biblioteka dysponuje niepowtarzalnym, indywidualnym zasobem wartości, w inny sposób je rozbudowując, pozyskując i wykorzystując. Instytucje te dążą bowiem do odmiennych modeli organizacyjnych i koncentrują się na zdobywaniu różnych wartości w różnym czasie. Do najważniejszych zasobów niematerialnych bibliotek można zaliczyć: kapitał ludzki oraz umiejętności zarządzania wiedzą, zdolność do budowania strategii, pozwalających na przetrwanie w trudnym dla bibliotek czasie, a także umożliwiających ich rozwój i umacnianie pozycji w otoczeniu społecznym. W książce przedstawiono referaty prezentujące tą tematykę, jakże ważną dla współcześnie działających bibliotek. [za Wydawcą]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-21654/Czyt. (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia strony 197-206.
Zawiera: Sytuacje kryzysowe i kryzysy w funkcjonowaniu podmiotów zhierarchizowanych -- Sytuacje kryzysowe i kryzysy w funkcjonowaniu administracji publicznej -- Założenia komunikacji kryzysowej w ratownictwie -- Wybrane zagadnienia problematyki komunikacji kryzysowej w ratownictwie - wymiar zewnętrzny -- Wybrane zagadnienia problematyki komunikacji kryzysowej w ratownictwie - wymiar wewnętrzny -- Komunikacyjne sposoby wychodzenia z kryzysów -- Narzędzia komunikacji kryzysowej w ratownictwie.
Pulbikacja dofinansowana ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju przeznaczonych na realizację projektu pt. Budowa systemu informatycznego wspierającego komunikację w Policji i innych służbach podległych MSW w aspekcie bezpieczeństwa wewnętrznego (numer projektu DOB-BIO7/03/01/2015).
Streszczenie: Niniejsza monografia stanowi próbę wyjścia naprzeciw sformułowanym przesłankom i rodzącym się z nich problemom natury zarówno teoretycznej i praktycznej. Autorzy przyjęli za swój cel uzyskanie i zaprezentowanie zintegrowanego, holistycznego podejścia do teorii komunikacji kryzysowej w ratownictwie osadzonego w praktyce ratowniczej i public relations. Główny problem badawczy przyjął formę pytania: W jaki sposób sformułować teorię komunikacji kryzysowej w ratownictwie, aby czerpała ona z doświadczeń polskiego ratownictwa, a także teorii i praktyki PR? Korespondowała z nim główna hipoteza badawcza sformułowana w następujący sposób: Zakłada się, że teoria komunikacji kryzysowej w ratownictwie osadzona w praktyce ratowniczej i PR obejmuje zagadnienia wewnątrzorganizacyjnej i międzyorganizacyjnej wymiany informacji w okolicznościach mogących prowadzić do sytuacji kryzysowych i kryzysów organizacyjnych, jak też tych rozumianych przez pryzmat obowiązujących regulacji prawnych z zakresu zarządzania kryzysowego. Nawiązuje ona do uwarunkowań działalności ratowniczej prowadzonej w trybie pilnym (stanie niezwłoczności), a także sprawdzonych rozwiązań organizacyjno-proceduralnych i technicznych mających swoje źródła w teorii i praktyce ratownictwa oraz PR.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W-1096/15, W-1096/14, W-1096/13, W-1096/12, W-1096/11, W-1096/10, W-1096/9, W-1096/8, W-1096/7, W-1096/6, W-1096/5, W-1096/4 (12 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. W-1096/2 Czyt., W-1096/1 Czyt. (2 egz.)
Book
In basket
Streszczenie: Niniejsza monografia odnosi się do problematyki zarządzania kryzysowego wymagającego, zdaniem autora, naukowego poznania. Cel badań odnosił się do niezbędnych kompetencji determinujących skuteczne reagowanie w sytuacjach kryzysowych oraz przygotowania administracji publicznej do reagowania w sytuacjach kryzysowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-2009, IBC-2008 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-1995/Czyt. (1 egz.)
Book
E-book
In basket
Bibliografia przy rozdziałach.
Zawiera: Teoretyczne podstawy nauki o bezpieczeństwie - wybrane zagadnienia // Czynniki systemowe i suplementowe. W poszukiwaniu sensu oceny ryzyka // Rola integracji społecznej w zaspokojaniu potrzeb, kształtowaniu postaw oraz odporności społecznej w aspekcie poczucia bezpieczeństwa w społecznościach wielokulturowych // Kampanie społeczne jako narzędzie podnoszenia świadomości społecznej // Kreowanie wizerunku instytucji i lokalnych decydentów - zarządzanie w kryzysie.
Streszczenie: Książka została poświęcona zagadnieniom dotyczącym kształtowania bezpieczeństwa w aspekcie technicznym, społecznym i humanistycznym. Wskazuje na konieczność holistycznego podejścia do zagadnienia. Zawarte w niej dociekania oscylują wokół potrzeb człowieka, budowania odporności w społeczeństwie wielokulturowym, postrzegania ryzyka, czynników systemowych oraz wykorzystywania kampanii społecznej, a także wizerunku medialnego w kreowaniu świadomości jednostek. [ze wstępu Autorów]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W-1150/15, W-1150/14, W-1150/13, W-1150/12, W-1150/11, W-1150/10, W-1150/9, W-1150/8, W-1150/7, W-1150/6, W-1150/5, W-1150/3 (12 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. W-1150/2 Czyt., W-1150/1 Zarz-Bezp (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W-1033/70, W-1033/69, W-1033/68, W-1033/67, W-1033/66, W-1033/65, W-1033/64, W-1033/63, W-1033/62, W-1033/61, W-1033/60, W-1033/59, W-1033/58, W-1033/57, W-1033/56, W-1033/55, W-1033/54, W-1033/53, W-1033/52, W-1033/51, W-1033/50, W-1033/49, W-1033/48, W-1033/47, W-1033/46, W-1033/45, W-1033/44, W-1033/43, W-1033/42, W-1033/41, W-1033/40, W-1033/39, W-1033/38, W-1033/37, W-1033/36, W-1033/35, W-1033/34, W-1033/33, W-1033/32, W-1033/31, W-1033/30, W-1033/29, W-1033/28, W-1033/27, W-1033/26, W-1033/25, W-1033/24, W-1033/23, W-1033/22, W-1033/21, W-1033/20, W-1033/19, W-1033/18, W-1033/17, W-1033/16, W-1033/15, W-1033/14, W-1033/13, W-1033/12, W-1033/11, W-1033/10, W-1033/9, W-1033/8, W-1033/7, W-1033/6, W-1033/5, W-1033/4, W-1033/3 (68 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. W-1033/2 Czyt., W-1033/1 SPO-SPF (2 egz.)
Book
In basket
Streszczenie: Niniejszy podręcznik z zakresu zarządzania kryzysowego zawiera informacje dotyczące różnych elementów systemu zarządzania kryzysowego, jak i jego funkcjonowania w chwili pojawienia się zagrożeń wymagających podejmowania działań przez powołane do tego organy i instytucje.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W-1065/10, W-1065/9, W-1065/8, W-1065/7, W-1065/6, W-1065/5, W-1065/4, W-1065/3, W-1065/2 (9 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. W-1065/1 Zarz-Bezp (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Zawiera: Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów // Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek // Problem spadającego zaufania w obliczu fałszywych wiadomości // Komu można ufać? Wzorst popularności influencerów a podupadające media tradycyjne // "To oburzające! To skandal!" Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych // "Chcę to mieć na już". Zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresowym // Profil trolla: kim są trollw i jak je okiełznać // Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki // Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowym // Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem // Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem // Hydra mediów społecznościowych: zasdy przejrzystości a zatajanie informacji w zarządzaniu kryzysem // Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte z działań antykryzysowych pięciu dużych firm // Kluczowa rola prawdomówności w zarządzaniu kryzysem i reputacją // Odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały // Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej // Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie waszego zespołu na kryzysowe wyzwania // Co mają do powiedzenia influencerzy specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki // Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu // Pokazywanie ludzkiej strony oraz okazywanie empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę to ma znaczenie, a kiedy to są tylko puste słowa // Od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu // Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze Scottem Guthriem // Rola technologi w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie analityki predykccyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek // Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów).
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-3252, IBC-3251, IBC-3066, IBC-3065 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-3064/Czyt. (1 egz.)
Book
E-book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony 131-137.
Indeks.
Zawiera: Komunikowanie społeczne jako istotny komponent kształtowania bezpieczeństwa // Komunikowanie medialne Państwowej Straży Pożarnej // Działania Państwowej Straży Pożarnej w zakresie edukacji dla bezpieczeństwa.
Streszczenie: Monografia stanowi opis istotnych elementów społeczno-humanistycznych aspektów kształtowania bezpieczeństwa, dlatego poddano w niej analizie proces komunikowania społecznego. Uwzględniono uniwersalizm podejść do potrzeb społecznych. Kontekst komunikowania medialnego wyrażający się w skutecznej współpracy służb ratowniczych ze społeczeństwem omówiono na przykładzie PSP. Zagadnienia związane z kształtowaniem bezpieczeństwa poprzez wdrażanie różnych form edukacyjnych również zaprezentowano na przykładzie PSP. [ze Wstępu]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W-1135/15, W-1135/13, W-1135/12, W-1135/11, W-1135/10, W-1135/9, W-1135/7, W-1135/6, W-1135/5, W-1135/4, W-1135/3 (11 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. W-1135/2 [magazyn], W-1135/1 Czyt. [magazyn] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again