Form of Work
Książki
(3)
Pliki i bazy danych
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(5)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(5)
Author
Baranowski Maciej
(1)
Cegiełka Kazimierz (1944- )
(1)
Kasprzak Wojciech Andrzej
(1)
Pijanowski Lech
(1)
Pijanowski Wojciech
(1)
Rutledge Matt
(1)
Smolarkiewicz Marcin Mieczysław (1974- )
(1)
Zych Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Programy komputerowe
(5)
gry
(3)
Symulacja
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
gry decyzyjne
(2)
Centra zarządzania kryzysowego
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Powódź
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
(1)
informatyka
(1)
statystyka matematyczna
(1)
systemy komputerowe
(1)
teoria gier
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 results Filter
No cover
Book
CD
In basket
Załącznik do I-17865/Czyt.
Streszczenie: Płyta zawiera 3 gry: pokerowy pasjans, puzzle, kolorowe pytania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. CD-196 (1 egz.)
Book
CD
In basket
PHP programowanie gier / Matt Rutledge ; przekł. Maciej Baranowski. - Warszawa : Wydawnictwo MIKOM, 2005. - 386 s. : rys., skor. ; 24 cm + CD-ROM.
Zob. CD-61, CD-223
Streszczenie: [Książka stanowi wprowadzenie do tworzenia własnych gier sieciowych. Omówiono konfigurację serwera i najważniejsze cechy PHP. Zamieszczono podstawy PHP i HTML, towrzenie dynamicznego terenu i animacji Flash oraz realizację pomysłu na grę sieciową.]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. I-17373 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-17372 [magazyn] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
PHP: programowanie gier [Dokument elektroniczny]. - Warszawa : Wydawnictwo MIKOM, 2005. - 1 dysk optyczny CD-ROM ; 12 cm.
Załącznik do I-17372, I-17373.
Streszczenie: [Płyta zawiera: program instalacyjny PHP dla Windows i Uniksa, biblioteki PHP, wersję testową programu Jasc Paint Shop Pro 8, PHP Integrated Development Environment firmy ST Software, MySQL 4.0 oraz cały kod źródłowy i wykorzystywane w książce pliki.]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. CD-61 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. PNB-279/2 [magazyn], PNB-279/1 [magazyn] (2 egz.)
No cover
Article
In basket
Symulacja procesów ratownictwa medycznego w grze decyzyjnej "Legion" / Jan Zych // W: Zagrożenia biologiczne, chemiczne i radiacyjne w systemie bezpieczeństwa samorządu terytorialnego: materiały przedstawione podczas sesji naukowej X Ogólnopolskiego Forum Ratownictwa w Inowrocławiu / red. Jerzy Konieczny. - Inowrocław : [Artpress Studio Grafiki Komputerowej s.j.], 2005. - s. 377-383 SGSPk0013910.01.
Sygnatura: B-166
No cover
Article
In basket
Gra decyzyjna "Woda" - symulacja powodzi na potrzeby szkoleniowe Centrum Zarządzania Kryzysowego / Marcin M. Smolarkiewicz // Bezpieczeństwo i Technika Pożarnicza : kwartalnik CNBOP. - 2011/4 s.45-51.
Przedstawiono grę decyzyjną "Woda" - program komputerowy stworzony przez Centrum Edukacji Bezpieczeństwa Powszechnego SGSP, będący symulacją osadzoną w realiach zagrożenia powodziowego dla dużej aglomeracji miejskiej. Zawiera symulację przejścia fali powodziowej oraz stanowi narzędzie do taktycznego zarządzania siłami i środkami.
Book
In basket
Księgozbiór czytelni: : Kryminalistyka, przestępczość
Bibliografia, netografia, orzecznictwo na stronach 311-319.
Zawiera: Fenomen gier cyfrowych // Charakterystyka gier cyfrowych // Mroczna strona gier cyfrowych // Kontrowersje związane z grami cyfrowymi // Gry cyfrowe w opinii społecznej.
Streszczenie: Niniejsza publikacja dotyczy zagadnień związanych z grami cyfrowymi, jako jednym z najbardziej popularnych mediów współczesnej rozrywki, w ujęciu kryminalistyki i kryminologii. Nowoczesne technologie kojarzone są najczęściej z postępem w rozwoju, nowymi narzędziami technicznymi, bardziej precyzyjnymi przyrządami, czy większą interakcją z cyberprzestrzenią. Nie inaczej jest w branży elektronicznej rozrywki, gdzie gry pierwotnie stanowiące zlepek pikseli, dziś przerodziły się w zaawansowane technologicznie programy symulujące wiele rzeczywistych czynników, np. fizykę obiektów. Niestety w parze z postępem idzie również zagrożenie związane z pojawieniem się nowych opcji interakcji ze światem wirtualnym. Mogą to być sytuacje wynikające z samego obcowania ze środowiskiem gry (np. uzależnienie od grania) lub działania wykorzystywane z premedytacją przez nieuczciwe osoby w złym celu (np. kradzież dóbr cyfrowych). Wiele z tych negatywnych aspektów związanych z grami cyfrowymi zostało opisane w niniejszej książce. Autor nie przedstawia samych gier jako źródła problemu, tylko wskazuje powiązania zachowań i sytuacji patologicznych na tle gier cyfrowych. W literaturze fachowej, publicystyce oraz w mediach telewizyjnych, a także internetowych, bardzo często spotykamy się z wybitnie krytycznym podejściem do omawianej problematyki, co jest wynikiem błędnych poglądów i staraniem wyjaśnienia wszystkich okoliczności przez określenie „bo gry są złe”. Problem natomiast najczęściej leży znacznie głębiej, i o ile gry cyfrowe jako rozrywka mogą być w pewnym stopniu odpowiedzialne za niektóre zachowania patologiczne, to nigdy nie są ich bezpośrednią przyczyną. Popularność zarówno gier konsolowych, jak i komputerowych jest bardzo duża, co skłania do zainteresowania ze strony nauk prawnych, takich jak kryminalistyka i kryminologia, gdyż nauki te są zainteresowane pojawianiem się licznych, nowych form patologicznych. Warto również zaznaczyć, że dostępna literatura na temat gier cyfrowych w ujęciu prawno-psychologicznym w Polsce jest niezwykle uboga i liczy zaledwie kilka publikacji monograficznych. Zdecydowana większość materiałów to powszechnie dostępne opracowania w formie artykułów elektronicznych. Na potrzeby pracy, przeprowadzona została również ankieta, która umożliwiła przeprowadzenie szczegółowej analizy opinii publicznej. Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie najgroźniejszych zjawisk patologicznych towarzyszących grom cyfrowym i scharakteryzowanie przyczyn leżących u podstaw tych patologii. Wiele z omówionych w dalszych rozdziałach aspektów nie miało by szansy pojawiania się bez dynamicznego rozwoju elektronicznej branży gier. Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, w szczególności: prawników (pracowników naukowych i praktyków), przedstawicieli organów ścigania, praktyków związanych z branżą elektroniczną, graczy i osób zainteresowanych współczesnymi zagrożeniami ze strony nowych technologii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-2554 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-2553/Czyt. (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again