Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Hartley Kate
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Public relations
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Zawiera: Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów // Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek // Problem spadającego zaufania w obliczu fałszywych wiadomości // Komu można ufać? Wzorst popularności influencerów a podupadające media tradycyjne // "To oburzające! To skandal!" Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych // "Chcę to mieć na już". Zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresowym // Profil trolla: kim są trollw i jak je okiełznać // Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki // Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowym // Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem // Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem // Hydra mediów społecznościowych: zasdy przejrzystości a zatajanie informacji w zarządzaniu kryzysem // Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte z działań antykryzysowych pięciu dużych firm // Kluczowa rola prawdomówności w zarządzaniu kryzysem i reputacją // Odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały // Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej // Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie waszego zespołu na kryzysowe wyzwania // Co mają do powiedzenia influencerzy specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki // Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu // Pokazywanie ludzkiej strony oraz okazywanie empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę to ma znaczenie, a kiedy to są tylko puste słowa // Od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu // Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze Scottem Guthriem // Rola technologi w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie analityki predykccyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek // Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów).
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. IBC-3252, IBC-3251, IBC-3066, IBC-3065 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IBC-3064/Czyt. (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again