Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Lusińska Anna
(1)
Podobas Izabela
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Marketing polityczny
(2)
Etyka
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Polityka
(1)
Public relations
(1)
Reklama społeczna
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych strony 178-187.
Zawiera: Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych // Aspekty teoretyczne public relations // Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne // Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym // Zagrożenia związane z kreowaniem image'u w polityce // Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce.
Streszczenie: Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze. [za Wydawcą]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. I-21590 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-21588 [magazyn] (1 egz.)
Book
In basket
Księgozbiór czytelni: : Socjologia
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 299-315.
Zawiera: Komunikowanie a marketing // Komunikowanie a marketing społeczny // Komunikowanie społeczne za pomocą kampanii // Marketing społeczny i jego wykorzystywanie w polskiej polityce // Analiza rządowych informacyjnych kampanii społecznych // Kampanie społeczne polskich rządów w latach 1994 - 2015. Analiza wyników badań.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Gdański
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
All copies are currently on loan: sygn. I-21683/Czyt. (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again