Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Griffin Andrew
(1)
Hartley Kate
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Public relations
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Crisis, issues and reputation management / Andrew Griffin ; Chartered Institute of Public Relations. - London ; Philadelphia ; Daryaganj : Kogan Page, 2015. - xvi, [ii], 262 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(PR in practice)
Księgozbiór czytelni: : Zarządzanie
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Indeks.
Zawiera: Reputation: what it is and why it matters // The challenging climate in which reputations are managed // What are the risks to reputation? // Externally driven issues // Internally driven issues // Externally driven incidents // Internally driven incidents // Interrelated risks // Managing reputation risk through the life cycle // Predicting reputation risk // Preventing reputation risk // Preparing for acute reputation risk // Resolving risks to reputation // Responding to immediate reputation risk // Recovering from reputation damage // Where next for crisis, issues and reputation management?
Streszczenie: Crisis, Issues and Reputation Management defines and explores the value of reputation, providing practical guidelines for effective reputation management that will resolve issues with minimum damage and disruption to the business. Showcasing a variety of crises through a range of case studies from international brands including Nestle, Unilever, General Electric, McDonald's, Coca-cola, Cadbury, Tesco, Pan Am, RBS and more, this definitive handbook provides a new and broader perspective on the topic for new and seasoned practitioners alike. Practical and accessible, it outlines a comprehensive approach to managing situations that may turn into crises - and handling crises once they occur. [za Wydawcą]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. IBC-3058/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Zawiera: Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów // Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek // Problem spadającego zaufania w obliczu fałszywych wiadomości // Komu można ufać? Wzorst popularności influencerów a podupadające media tradycyjne // "To oburzające! To skandal!" Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych // "Chcę to mieć na już". Zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresowym // Profil trolla: kim są trollw i jak je okiełznać // Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki // Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowym // Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem // Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem // Hydra mediów społecznościowych: zasdy przejrzystości a zatajanie informacji w zarządzaniu kryzysem // Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte z działań antykryzysowych pięciu dużych firm // Kluczowa rola prawdomówności w zarządzaniu kryzysem i reputacją // Odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały // Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej // Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie waszego zespołu na kryzysowe wyzwania // Co mają do powiedzenia influencerzy specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki // Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu // Pokazywanie ludzkiej strony oraz okazywanie empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę to ma znaczenie, a kiedy to są tylko puste słowa // Od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu // Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze Scottem Guthriem // Rola technologi w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie analityki predykccyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek // Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów).
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IBC-3252, IBC-3251, IBC-3066, IBC-3065 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. IBC-3064/Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej