Form of Work
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Boyle Michael (1959- )
(1)
Podlecka Natalia
(1)
Ziewiec Alicja
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Sportowcy
(1)
Trenerzy personalni
(1)
Subject
Trening oporowy
(1)
Trening sportowy
(1)
Ćwiczenia fizyczne
(1)
Ćwiczenia siłowe
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Księgozbiór czytelni: : Warto przeczytać ; Sport, turystyka, hobby
Na stronie tytułowej i okładce: Filmy prezentujące 71 ćwiczeń na stronie www.
Bibliografia przy niektórych rozdziałach. Indeks.
Tworzenie bardziej funkcjonalnego treningu // Analiza wymogów sportu // Ocena siły funkcjonalnej // Projektowanie programu // Ćwiczenia z wałkami piankowymi, rozciąganie i dynamiczna rozgrzewka // Trening dolnej partii ciała // Trening mięśni tułowia (korpusu) // Trening górnej części ciała // Trening pliometryczny // Olimpijskiej podnoszenie ciężarów // Programy zwiększenia możliwości wysyłkowych.
Streszczenie: Michael Boyle udowadnia, że trening na najwyższym poziomie z minimalnym ryzykiem kontuzji jest możliwy. Jego najnowsza książka Nowoczesny trening funkcjonalny ułatwi każdemu sportowcowi osiągnięcie doskonałych wyników w siłowni, na korcie, boisku, bieżni czy macie. Jest znakomitym wsparciem dla trenerów zainteresowanych tworzeniem programów treningu funkcjonalnego w oparciu o najlepsze i najnowocześniejsze praktyki szkoleniowe. Boyle, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie z zawodnikami z rozmaitych dyscyplin sportowych, prezentuje jasne wskazówki i konkretne plany treningowe. Wyjaśnia wpływ poszczególnych ćwiczeń na rozwój formy i możliwości sportowca, ze szczególnym uwzględnieniem progresji ćwiczeń samowzmacniających na kończyny górne i dolne oraz mięśnie tułowia, jak również rozwijających niezbędne w każdej dyscyplinie równowagę, stabilność i siłę. Każdy następny element progresji wzmacnia działanie poprzedniego. Autor proponuje również testy ułatwiające stworzenie zindywidualizowanego planu treningowego oraz nieszablonowe ćwiczenia opracowane przez najlepszych trenerów i fizjoterapeutów. [Opis za wydawcą].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. I-22386 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-22385/Czyt. (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again